Terima kasih atas kerjasama anda yang telah mengikuti shootingstory yang masih baru ini. shootingstory amat memerlukan sokongan daripada semua pengguna blogger yang ada agar shootingstory lebih dikenali kelak.

Wednesday, February 23, 2011

your key to succes

Sukacita dimaklumkan bahawa anda ditawarkan untuk mengikuti program diploma seni culinari di
Kuala Lumpur Metropolitan Universiti Kolej(KLMU)                                                            





HURRAAYYYYYYY!!!!
DIPLOMA SENI KULINARI

Pada mulanya aku dapat tawaran ni memang happy tahap cipan.
mana tak nya,apa yang aku impikan dari dulu kian tercapai.walaupun dah lambat setahun
aku tetap terima tawaran tu.
tapi dalam kembiraan ni,ada pulak orang yang tak suka.maklumlah..
aku tak nak la higlight siapa orang tu.

ramai yang bagi nasihat/komen,ada yang memberangsangkan dan ada yang buat aku patah semangat.
antara komen diberi,diorang tak setuju sebab kos pengajian di KLMU ni agak mahal.
tapi dengan ada nya duit simpanan aku..
aku tetap akan meneruskan peluang yang aku dah dapat ni.

insyaallah aku akan buktikan pada orang yang aku pun boleh berjaya.

p/s: nak sambung belajar pun sampai macam nak berperang..

No comments:

Post a Comment