Terima kasih atas kerjasama anda yang telah mengikuti shootingstory yang masih baru ini. shootingstory amat memerlukan sokongan daripada semua pengguna blogger yang ada agar shootingstory lebih dikenali kelak.

Sunday, February 27, 2011




Setahu aku ramai orang malayisa minum kopi.
begitu juga dengan aku,kopi mungkin dah sebati dalam diri ni.
apa shj kerja yang aku buat tengah-tengah malam mesti kopi jadi kawan aku.
orang kata kopi ni buat hilang ngantok.ya ke?
mugkin jugak kot.

Setengah rang cakap kopi minuman orang dulu..
tapi aku tengok semakin maju,semakin banyak cafe yang jual kopi.
kalau di malaysia ni macam-macam ada.
antaranya kopi dari STARBUCKS COFFEE.
memang unik rasa minuman yang berasas kan kopi yang dihasilkan dari STARBUCKS.

Aku memang suka sangat minum beverages diorang..
dulu masa aku kerja restoran nando's
tiap-tiap masa minum STARBUCKS.
memang sedap.
tapi bila aku dah berhenti kerja,tak dapat la minum STARBUCKS pagi-pagi
tapi apa pun,kalau keluar hang out dengan kawan-kawan,mesti lepak STARBUCKS.



p/s: thumbler STARBUCKS & member kad STARBUCKS versi singpura.

No comments:

Post a Comment